Perth 4 + Adelaide - Reisverslag uit Nyabing, Australië van Danielle Hofman - WaarBenJij.nu Perth 4 + Adelaide - Reisverslag uit Nyabing, Australië van Danielle Hofman - WaarBenJij.nu

Perth 4 + Adelaide

Blijf op de hoogte en volg Danielle

17 April 2014 | Australië, Nyabing

Helaas, Mirjam was weer weg :( Toen k terug kwam in het hostel, had ik meteen alweer een sharehouse in n suburb van Perth, maar t rijke gedeelte wqar alle advocaten etc. Wonen. Had mezelf dus goed geupgrade. Ik kwam in een huis met 2 fransen, 2 engelsen en een Amerikaan. T enige nadeel...k deelde mn kamer met alleen maar mannen.
Al snel had ik weer een baantje bij een mexicaans restaurant en had ik mn oude baantje van de concerten ook nog. Aangezien ik nu maar 20-30 uur per week werk, heb ik veel meer vrije tijd. Na 3 weken met Mir zitten te wijnen en eten, moest ik mn conditie en lijn weer even een boost geven, dus besloot ik om veel fruit/sla te eten van de lokale markt en om elke dag te gaan hardlopen. En om niet meer te drinken!
Uiteindelijk is dit niet helemaal verlopen als gehoopt, maar ben ik toch een eind gekomen. Het geluk is ook dat ik in een super mooi park, zoiets als t vondelpark maar dan met uitzicht over de stad kan rennen!
Betreft t drinken ben ik natuurlijk n aantal keer goed de mist in gegaan. Ondanks dat ik altijd in het weekend werk is er hier ook doordeweeks altijd wel een feestje te vinden en dat heb ik dan ook geweten.
Verder lekker een beetje naar het strand en de stad in geweest en mn oud collega Ellen die nu vliegt, had ineens een vlucht naar Perth! Vet leuk en toevallig, dus zijn we lekker naar t park geweest en de stad in! Echt heel leuk en ook super grappig dat de eerste keer dat we elkaar weer zien ad andere kant vd wereld is!Na mn afscheidsbarbeque afgelopen zaterdag en een super brakke zondag waarop ik bij beide baantjes mn laatste dag had, had ik weer lekker vakantie! Maandag ging ik voor de laatste keer naar Zoe, daar lekker gegeten en een nachtje geslapen en zij was zo lief om kij dinsdag opnde airport af te zetten.
Ik ben eerst naar Adelaide gevlogen, daar heb ik een nachtje geslapen en een halve dag geweest. K hoorde van iedereen al dat t klein is, en je kunt echt alles lopen! Maar ik had wel weer mazzel, want kwam uit 30 graden, daar was r maar 22 brrr maar t zonnetje heeft me nog n btje opgewarmd. Ben naar de markt geweest, de stad in (echt geweldig om te shoppen) en daarna naar de botanical gardens, waar ik veel te weinig tijd voor had. Ben blij dat ik volgende maand nog even 3 daagjes daar ben om meer te zien!
Inmiddels zit ik in Auckland, heb hier bij de airport in n backpacker geslapen en zit te wachten op mn ouders. T is hier onwijs kutweer momenteel, regen enzo, maar t maakt niet uit want, K ZIE MN OUDERS ZO WEER! En dan gaan we een tebgave reis maken van 5 weken door Nieuw Zeeland
K kan niet wachten maar zal uiteraard daar ook verslag van uitbrengen ;)
Tot snel weer, XoXo

  • 17 April 2014 - 19:47

    Fie Baar-Hofman:

    Hoi Danielle, leuk reisverslag zeg, Jij hebt een gezellig, bont leven gehad de afgelopen tijd.
    Geweldig dat jij je vriendinnen ontmoet en kan uitgaan aan de andere kant van de wereld!!

    Groet aan pa en ma en zeg maar dat ik Johan zijn sms 'je heb gekregen.

    Super fijne tijd in NZ en groetjes van Piet en Fie

  • 17 April 2014 - 21:58

    Janneke:

    Hallo Danielle, leuk om weer even een verslagje van je te lezen. Je geniet van het heerlijke leventje daar! Straks met je paps en mams een mooie reis maken... prachtig vooruitzicht! Wil je de groetjes overbrengen aan Anneke en Johan, heel veel plezier met elkaar! Janneke

  • 17 April 2014 - 22:55

    Joke En Han:

    Hi feestbeest,
    Je hebt het wel naar je zin he, en nu even afkicken met je pa en ma. haha
    Doe ze de lieve groetjes ( ook voor jou natuurlijk) en geniet van de komende weken.
    Liefs van Joke en Han.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Nyabing

Oz

Oz

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2014

Tasmanie

09 Juli 2014

Great Ocean Road & Melbourne

09 Juli 2014

Adelaide and Tye Red Centre

09 Juli 2014

Adelaide and Tye Red Centre

24 Mei 2014

Nieuw Zeeland & Adelaide
Danielle

Actief sinds 11 Nov. 2013
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 6403

Voorgaande reizen:

06 December 2013 - 06 December 2014

Oz

16 April 2014 - 21 Mei 2014

Nieuw Zeeland

11 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 December 2013 - 06 December 2013

Singapore

03 November 2013 - 01 December 2013

Thailand

Landen bezocht: