Perth 3 - Reisverslag uit East Perth, Australië van Danielle Hofman - WaarBenJij.nu Perth 3 - Reisverslag uit East Perth, Australië van Danielle Hofman - WaarBenJij.nu

Perth 3

Blijf op de hoogte en volg Danielle

01 Februari 2014 | Australië, East Perth

Hi all,
Dit is t vervolg van mn verhaal van gister, dus Januari/Februari;
Nadat ik lekker weggeweest was, weer terug in t hostel moest ik op zoek naar een baan. Deze keer had ik geluk want de volgende dag mocht ik al langskomen. Dit was in een stomerij, waar ik 3 dagen in de week van de klanten hun kleding moest innemen en 2 dagen de hele dag stond te strijken! Dus inmiddels weet ik alle tactieken om een blouse of een pak te strijken ;). Terwijl ik aan het werk was hier, ging ik ook met een meisje van het hostel in een share house. Eindelijk wat meer rust, goed internet en n leuk appartement midden in de stad! Helemaal happy, dus nu was het een kwestie van zoveel mogelijk geld te sparen voordat Mirjam kwam, wat al over 5 weken was. In deze maand heb k nog wel leuke dingen gedaan, dagjes weg, poolparties, bbq's, open lucht concert en k kreeg inmiddels een ander leuk bijbaantje waar k bij events en concerten kon werken. Dus 2 festivals gehad waar k Snoop Dogg en Lumineers heb gezien en concerten van Pharrel, 30 Seconds 2 Mars en nog n aantal. Echt heel leuk, dit had k via een vriendin van Zoe, dus weer vette mazzel.
Na n maandje hard werken was t dan eindelijk zover! Mirjam kwam op bezoek :) Jeeeej!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, East Perth

Oz

Oz

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2014

Tasmanie

09 Juli 2014

Great Ocean Road & Melbourne

09 Juli 2014

Adelaide and Tye Red Centre

09 Juli 2014

Adelaide and Tye Red Centre

24 Mei 2014

Nieuw Zeeland & Adelaide
Danielle

Actief sinds 11 Nov. 2013
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 6415

Voorgaande reizen:

06 December 2013 - 06 December 2014

Oz

16 April 2014 - 21 Mei 2014

Nieuw Zeeland

11 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 December 2013 - 06 December 2013

Singapore

03 November 2013 - 01 December 2013

Thailand

Landen bezocht: